هک و امنیت

هدف این وبلاگ|افزایش دانایی مردم|در دنیا مجازی است|و هیچ مسولیتی در قبال|استفاده نادرست شما ندارد.

هک و امنیت

هدف این وبلاگ|افزایش دانایی مردم|در دنیا مجازی است|و هیچ مسولیتی در قبال|استفاده نادرست شما ندارد.

گر به دولت برسی مست نگردی مردی
گر به قدرت برسی پست نگردی مردی
اهل عالم همه بازیچه دست هوسند
گر تو بازیچه این دست نگردی مردی

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش کامل ساخت بیت کوین ، کیف پول ، و استخراج

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۹ ب.ظ

آموزش کامل ساخت بیت کوین ، کیف پول ، و استخراج.

به نام خدا

سلام دوستان احمدرضا هستم وتو این آموزش میخواستم در مورد کار با بیتکوین صحبت کنم.

اول از همه باید برنامه کریپتوتب را دانلود و نصب کنید که میتوانید از انتهای همین آموزش دانلود کنید

برای دانلود برنامه کریپتو تب فیلتر شکن را روشن کنید

بعد باید بیتکوین های خودتون رو استخراج کنید میتوانید فیلم آموزشی رو از اخر این آموزش بردارید.

درقدم بعد باید یک کیف پول برای خودتون درست کنید که بیت کوین هاتون  رو بریزید داخلش

میتونید فیلم آموزشی ساخت کیف پول رو از اخر همین آموزش دانلود کنید.

در قسمت بعد وقتی باید در یکی از سرافی های مجازی یه اکانت درست کنید که من سرافی

بلاک چین رو پیشنهاد میکنم بخاطره امنیت بالایی که داره برای میتونید فیلم آموزشی ساخت اکانت

بلاک چین را از اخر همین آموزش دانلود کنیدو در قدم بعد یعنی لحظه موعود میتونید

بیت کوین های خودتون رو به پول دربیارین البته تبقه قانونی که برنامه کریپتو تب داره 

در حال حاضر وقتی تعداد بیت کوین ها به 0.00001 رسید میتونید به کیف پو انتفال بدید من

چون هنوز بیت کوین هام به اون حد نرسیده نمیتونم در عوض از ویدیو سایت های دیگه استفاده میکنم

حالا باید بیتکویین ها رو بفرشیم برای این کا ویدیو آموزشی رو دانلود کنی.

دانلود برنامه کریپتوتب.

دانلود فیلم آموزشی ساخت بیت کوین.

آموش ساخت کیف پول

آموزش فروش بیت کوین در سرافی مجازی

نظرات (۱)

۱۲ تیر ۹۸ ، ۰۹:۰۸ محمدصالح کامیاب
سلام
به سی پی یو آسیب نمیزنه؟
پاسخ:
سلام اره همون طور که گفتم سی پی یو رو خراب نمیکنه فقط بهش فشار زادی میومد در گذشته الان درست شده و عالی کار میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی